loading...
مجیک رایان
محمد همتی بازدید : 30731 چهارشنبه 01 آذر 1391 نظرات (1)
 

آموزش کامل نرم افزار JetAudio

 

در این قسمت ما قصد داریم به آموزش قسمت های مختلف نرم افزار JET AUDIO بپردازیم
در ابتدا نگاهی اجمالی به این نرم افزار و بخشهای مختلف آن داریم و سپس به توضیح کامل بخشهای آن می پردازیم.
*معرفی JET AUDIO
نرم افزار JET AUDIO محصول شرکت COWON AMERICAN است.این شرکت علاوه بر انتشار این نرم افزار به تولید پخش کننده های MP3 PLAYERوMP4 PLAYER نیز می پردازد.
از جمله قابلیتهای این نرم افزار توانایی مدیریت فایلها است که توسط آن می توان به مدیریت حرفه ای آهنگها و ویدئوها پرداخت و نیز می توان آهنگها را بر اساس خواننده،آلبوم،سبک موسیقی و...دسته بندی کرد.
*معرفی بخشهای مختلف نرم افزار که به صورت آیکون در قسمت بالای نرم افزار می باشد
RIP:این قسمت به شما کمک می کند تا فایلهای صوتی و CD خود را به فرمتهایی نظیر REAL MEDIA,WMA,MP3,MPV و فرمتهای رایج دیگر تبدیل کنید.
CONVERT:این قسمت شامل دو بخش CONVER AUDIO,CONVER VIDEOمیباشد.
 


 

1. در بخش CONVER AUDIO شما قادر خواهید بود که فرمتهای مختلف صوتی را نظیر MP3,WMA,MAV را باسرعت بالا به یکدیگر تبدیل کنید
2. در بخش CONVERT VIDEO شما قادر خواهید بود تا فرمتهای مختلف تصویری نظیر AVI,DAT,MPG,WMVرا به هم تبدیل کنید همچنین شما را قادر می کند که ویدئوهاتون رو برای پخش در پخش کننده های همران شرکت COWON تبدیل کنید.
RECORD:شما دراین بخش قادر خواهید بود تا صداهای ورودی به کامپیوتر را با فرمتهای مختلف ضبط کنید و همچنین بر روی صداهای ورودی اکولایزراعمال کنید.
BURN:این قسمت برای رایت سی دی های صوتی در اختیار کاربران قرار گرفته است و این امکان را به شما می دهد تا آهنگهای مختلف را بر روی سی دی ذخیره کنید.
BROAD CAST:شما از طریق این بخش می توانید به راحتی به رادیوهای اینترنتی گوش کنید.
GET MUSIC:این قسمت برای دریافت موسیقی از سایت COWON AMERICAN می باشد.

1

ما دراین آموزش و آموزشهای بعدی قصد داریم به معرفی کامل بخشهای مختلف و کاربردهای آنها بپردازیم.
در این قسمت ما به کاربرد RIP می پردازیم:
فایل های صوتی و CD های موزیک به طور پیشفرض بر روی کامپیوتر کپی نمی شوند مگر آنکه آنها را به فایلهای MP3 تبدیل کنیم.
این کار توسط برنامه های مختلفی همچون  MEDIA PLAYER,WINAMP,JET AUDIO,… قابل انجام است .
در نرم افزار JET AUDIO بخش RIP توانایی انجام این کار را دارد.
برای شروع ابتدا CD صوتی را داخل درایور قرار می دهیم سپس بر روی گزینه RIP کلیک می کنیم تا صفحه Ripping مطابق تصویرزیر باز شود.
***نکته:توجه داشته باشید که CD صوتی قرار داده شده باید فرمتی به جز MP3 داشته باشد.
مشاهده می کنید که TRUCK های مختلف CD بر روی صفحه نشان داده می شود.
در قسمت Target موجود در پایین صفحه ما سه قسمت File Naming,Folder,Output Format را داریم.
2
در قسمت File Naming می توان نوع اسم گذاری فایل را مطابق شکل زیر انتخاب کرد که ما در اینجا نام AsaRayan.Com را برای فایل خود انتخاب کرده ایم.
3
در قسمت Folder می توان محل قرارگیری فایل را با توجه به شکل زیر انتخاب کرد در بخش کشویی سه گزینه Desktop,MY Document,My Music را می بینیم.در صورتیکه بخواهید فایل را در جای دیگری ذخیره کنید می توانید از مربع کنار این گزینه و از طریق پنجره Brows For Folder مطابق شکل زیر محل مورد نظر را انتخاب کنید.
4
در قسمت بعد گزینه Out  Format را داریم که می توان فرمت خروجی فایل مورد نظر را انتخا ب کرد که با توجه به تصویر زیر پیشفرض فرمت WAV انتخاب شده است.
6
پس از آنکه نام ، محل قرارگیری وفرمت فایل را انتخاب کردیم بر روی گزینه START کلیک می کنیم تا عملیات تبدیل فایل صوتی به MP3 شروع شود.
پس از انکه قسمت Current و Total بطور کلی پر شد و در کنار تمام آهنگها تیک خورده شد می توان اطمینان پیدا کرد که فایل صوتی ما به یک فایل MP3 قابل اجرا بر روی کامپیوتر تبدیل شده است.
8

ضبط کردن صدا در JetAudio

 

سومین گزینه از آیکون های  موجود درنوار ابزار  Jet Audio گزینه Record است که از طریق آن میتوانید صداهایی را که از کامپیوتر شما پخش میشود یا از طریق میکروفن وارد می شود را ضبط کنید
با استفاده از این گزینه میتوانید آهنگ هایی را که درون برخی سایت ها قابل دانلود کردن نمی باشند و فقط برای گوش کردن قرار داده شده است را باکیفیت مناسب ضبط کنید
برای وارد شدن به بخش رکورد می توانید بر روی این گزینه از نرم افزار Jet Audio کلیک کنید تا کادر زیر باز شود.
RECORD
در اینجا به توضیح بخشهای شماره گذاری شده میپردازیم:
 

1)Source : این بخش انتخاب ورودی صدا به برنامه برای ضبط کردن است که معمولا" Stereo Mix برای همه بخشها جوابگو است.یعنی اگربخواهید از روی اسپیکر هم صدایی را ضبط کنید بایستی از   Stereo Mixer استفاده کنید
برای ضبط از طریق میکروفن می توانید از گزینه Microphone نیز استفاده نمائید.
2)این بخش مربوط به تنظیمات صدا می باشد که وقتی صدا را ضبط می کنید متعادل و خوب باشد
3)در بخش Target گزینه های مربوط به انتخاب نام فایل ضبط شونده،محل ذخیره و فرمت خروجی را داریم که فرمت رایج همان فرمت mp3 می باشد.
4)Option :دراین قسمت می توان به منظور قرار دادن زمان برای ضبط از تایمر استفاده کرد که می توان آن را غیرفعال نیز کرد.
5)Proseccing :از طریق این بخش می توان به فایل ضبط شونده اکولایزر و تنظیمات پیشرفته اضافه کرد.
6)Enable Silence Dedector :این بخش برای اضافه کردن یک قسمت بی صدا به فایل وتنظیمات مربوط به آن است.
پس از تنظیم موارد فوق بر روی گزینه START کلیک کنید تا عملیات مورد نظر انجام شود.
اکنون با استفاده از مطلب بالای صفحه به ضبط صدا بپردازید.
 

تبدیل فایل های صوتی و تصویری (Convert)

 

در این آموزش قصد داریم به کاربرد دومین گزینه از نرم افزار کاربردی Jet Audio یعنی Convert بپردازیم.
Convert  که به معنای تبدیل کردن می باشد برای تبدیل فرمت فایلهای صوتی و تصویری به یکدیگر می باشد.

برای شروع بر روی گزینه Convert کلیک کنید تا کادر زیر باز شود  
1

مشاهده می کنید که گزینه Convert دارای دو بخش Convert AudioوConver Video می باشد که Convert Audio جهت تغییر فرمت فایلهای صوتی و Convert Video جهت تغییر فرمت فایلهای تصویری می باشد.
ابتدا به شیوه کار در Convert Audio وسپس به Convert Video می پردازیم:
1-برای تغییر فرمت یک فایل صوتی ابتدا از قسمت Add File فایل مورد نظر خود را وارد می کنیم.
2
2-از قسمت Target موجود در پایین صفحه مطابق مطالب گفته شده در آموزش 1 ابتدا نام فایل را انتخاب می کنیم    سپس محل قرارگیری فایل مورد نظر را انتخاب می کنیم دقت داشته باشید که قبل از محل قرارگیری دو گزینه را می بینیم که با انتخاب گزینه اول فایل جدید در همان محل فایل قبلی ذخیره می شود و با انتخاب بر روی گزینه دوم میتوانید فایل خود را در هر کجا که مورد نظر خودتان است ذخیره کنید.
از قسمت Output format میتوانید فرمت خروجی مورد نظر خود را انتخاب کنید که ما در اینجا فرمت mp3 را انتخاب کرده ایم.
3
3-در آخر بر روی گزینه start کلیک کنید تا عملیات مورد نظر انجام گردد. 
4
در اینجا تعدادی از فرمتهای رایج را برای شما معرفی میکنیم:
MP3
اصلی‌ترین فرمت موسیقی قابل پخش روی پخش‌کننده‌های همراه، MP3 است. این فرمت که به عنوان محبوب‌ترین و اصلی‌ترین فرمت پخش موسیقی در اینترنت مورد استفاده قرار می‌گیرد، سال‌هاست به عنوان یک استاندارد بین‌المللی در بین تمامی نرم‌افزارها و سرویس‌های پخش موسیقی پذیرفته شده است. نام MP3 از نام نوع فایل MPEG و لایه صوتی سه گرفته شده است. لایه سه یکی از سه روش کدگذاری برای فشرده سازی صوتی است که با اعداد ۱ و ۲ و ۳ مشخص می‌شوند. این فرمت با حذف بخشی از صداهای موجود در فایل‌های موسیقی که عمدتاً خارج از محدوده شنوایی انسان یا بسیار ضعیف هستند، حجم فایل‌های صوتی را به میزان قابل توجهی پایین می‌آورد و بدین ترتیب می‌توان تعداد زیادی فایل موسیقی را روی حافظه‌های کم‌حجم پخش‌کننده‌ها جا داد. یک فایل موسیقی معمولی با این حجم تقریباً چهار تا پنج مگابایت حجم دارد.
WAV
فرمتWAV سال‌ها پیش به صورت مشترک از سوی مایکروسافت و IBM ارائه شد. این فرمت به عنوان فرمت پیش فرض صوتی در ویندوز ۹۵ مورد استفاده قرار گرفت و پس از گذشت چندین سال کم کم به عنوان یک استاندارد برای اصوات داخلی ویندوز (مثل همان صداهایی که در هنگام ورود و خروج از محیط ویندوز می‌شنوید تبدیل شد.
فایل‌های WAV با پسوند wav مشخص می‌شوند و تقریباً به ‌وسیله تمام برنامه‌های ویندوزی که امکان پخش صدا را دارند، قابل پخش هستند. بیشتر تلفن‌های همراه موجود در بازار نیز که می‌توانند فایل‌های موسیقی را پخش کنند، می‌توانند از این فرمت به عنوان زنگ‌های پیش فرض استفاده کنند.
از آنجا که این فرمت از هیچ یک از روش‌های فشرده‌سازی اطلاعات استفاده نمی‌کند، حجم فایل‌های آن بسیار بالاست و به همین دلیل برای پخش موسیقی روی تجهیزات تلفن همراه کاربردی ندارد.
WMA
Windows Media Audioیا WMA، فرمت جدیدی است که از سوی مایکروسافت ارائه شده و حجم آن تا نصف همتای MP3   خود می‌رسد.
این فرمت که در ابتدا تنها از سوی خود مایکروسافت و نرم‌افزار پخش موسیقی رسمی ویندوز یعنی Windows Media Player پشتیبانی می‌شد، امروزه از سوی بسیاری از سایت‌های موسیقی به عنوان فرمت اصلی آهنگ‌های قابل دانلود پذیرفته شده است.
کیفیت فایل‌های WMA تفاوت چندان زیادی با آهنگ MP3 ندارد و گفته می‌شود که در حجم‌های خیلی پایین (حجم‌های در حد کیلوبایت) حتی کیفیتی بالاتر از MP3 را ارائه می‌دهد.
یک فایل معمولی موسیقی با این فرمت تقریباً بین دو تا سه مگابایت حجم دارد.
بنابراین در صورتی که پخش کننده شما امکان پخش این فرمت را دارد، بهتر است تمام آهنگ‌های خود را با این فرمت ذخیره و استفاده کنید.
WMA از روش‌های فشرده‌سازی خاصی استفاده می‌کند که هیچ یک از اطلاعات صوتی را حذف نمی‌کند. این روش فشرده‌سازی به Lossless Compression شهرت دارد. 
OGG
یک نوع فرمت فشرده‌سازی صوتی محسوب می‌شود که از سوی مجامع طرفدار منبع‌باز (Open Source) به عنوان  فرمت رقیب MP3 ارائه شده است و از آنجا که یک فرمت منبع‌باز است، در تجهیزات مختلف کیفیت و حجم متفاوتی دارد. برخی از شرکت‌ها از این فرمت برای پخش فایل‌های صوتی خاص دستگاه استفاده می‌کنند و با تغییر در نرخ بیت صوتی آن‌ها، صداهای منحصر به دستگاه خود را تولید می‌کنند.
فرمت ogg به اندازه‌ای متنوع است که حتی مشخص نیست که فایل مذکور یک فایل ویدیویی، صوتی، یا متنی است! این تنوع گیج‌کننده که از ذات منبع‌باز بودن فایل سرچشمه می‌گیرد، به واسطه کدک‌هایی (Codecs) همچونVorbis برای فایل‌های صوتی (که اغلب در پخش‌کننده‌های موسیقی استفاده می‌شود) Theora برای فایل‌های تصویری (قابل استفاده در تلفن‌های همراه)، Speex برای فایل‌های سخنرانی و… از هم مجزا می‌شوند. فرمت‌های صوتی معمول OGG عموماً برای ذخیره کردن زنگ‌های تلفن همراه و فایل‌های صوتی کوتاه با میزان بیت بسیار پایین استفاده می‌شوند و معمولاً حجم آن‌ها در حد چند ده کیلوبایت است. تفاوت این فرمت با فرمت‌های دیگر این است که به صورت رایگان عرضه می‌شود، و مورد استفاده قرار می‌گیرد و در اختیار هیچ نهاد یا شرکتی نیست.
شیوه کار در Convert Video نیز مطابق کار در Convert Audio می باشد
برای مشاهده این پنجره از گزینه Convert بخش Convert Video را انتخاب کنید تا پنجره مطابق شکل زیر باز شود.
5
در اینجا نیز پس از انتخاب فایل تصویری مورد نظر از قسمت Add File و انتخاب نام،محل قرارگیری و فرمت خروجی  از بخش Target بر روی گزینه Start کلیک میکنیم تا عملیات تغییر فرمت انجام شود.
6

ایت سی دی با نرم افزار JetAudio

 

در این آموزش به توضیح چهارمین گزینه از گزینه های نرم افزار پرکاربرد Jet Audio  یعنی  Burn می پردازیم که برای رایت سی دی های صوتی استفاده می شود. 
تفاوت رایت سی دی در Jet Audio نسبت به بقیه برنامه ها استفاده از افکت BBE می باشد.
در توضیح این مطلب به برخی افکت های موجود در این نرم افزار اشاره می کنیم و بعد از آن به کاربرد گزینه Burn می پردازیم:

X-Bass :اضافه کردن باس به آهنگ
X-Sorround :ایجاد چرخش صدا بین اسپیکرها
BBE:اضافه کردن صدای زیر به آهنگ
BBE VIVA:اضافه کردن صدای بم به آهنگ
X-Fade:با فعال کردن این افکت میتوانید مشخص کنید که وقتی آهنگ شماپایان میابد و آهنگ بعدی در حال اجراست چه مقدار از دوآهنگ تلفیق شود.
Speed:جهت افزایش یا کاهش سرعت اجرای آهنگ (تند یا کند کردن آهنگ)
Pitch:کلفت یا نازک کردن صدای آهنگ(علامت + صدا را کلفت و – صدا را نازک می کند)
Fx Mode:تغییر صدای آهنگ به حالت خاص مثل ربات و...
در ادامه به کاربرد Burn می پردازیم:
برای شروع بر روی گزینه Burn کلیک کنید تا کادر زیر باز شود:
شکل1 
همانطور که مشاهده می کنید این کادر شامل بخشهای زیر می باشد:
Add File:اضافه کردن فایلها برای رایت
Add Album:اضافه کردن فایلهای درون یک آلبوم یا لیست پخش برای رایت
Import:جهت وارد نمودن یک فایل ذخیره شده
Export:ذخیره لیست آهنگ های موجود برای انجام فعالیت های دیگر

در اینجا قصد داریم قسمت های شماره گذاری شده شکل زیررا توضیح دهیم:
شکل 1 رو شماره گذاری کن دوباره اینجا بزار فقط کادرو بزار
1-Gap between track: این بخش میزان فاصله زمانی بین هر تراک را مشخص می کند که به طور پیشفرض 2 می باشد و شما می توانید آن را کم و زیاد کنید.
2-Normalize volume:این بخش به متعادل سازی صدای آهنگ ها با هدف ایجاد بهترین حالت برای رایت می پردازد.
3-BBE:استفاده یا عدم استفاده از افکت BBE برای آهنگ
4-Erase CD-RW :پاک کردن سی دی های Re-write(قابل پاک کردن)
5-جهت جابجایی فایلها (Move)
شروع آموزش
کافیست بعد از کلیک کردن بر روی گزینه Burn و اضافه کردن فایلها از طریق گزینه Add File

1

بر روی گزینه Start کلیک کنید سپس در صفحه بعد گزینه OK را انتخاب کنید

2

3

و در صفحه دومی که باز می شود در قسمت Write Speed سرعت رایت را انتخاب کنید.(در این صفحه تنظیمات معمول برای  رایت کردن وجود دارد که بسیار ساده اند.) 

4

در آموزش رایت سی دی سعی کردیم به طور مختصر این توضیح را برای شما بدهیم تا در عین کامل بودن خسته کننده نباشد 


توضیحی مختصر در مورد دو گزینه Brodcast وGet Music قرار داده ایم.

5

 

Brod Cast:این گزینه برای گوش دادن به رادیوهای اینترنتی قرار داده شده است
Get Music:این گزینه برای دریافت موسیقی از سایت Cowon American می باشد.
علاوه بر این قسمتها (که قسمتهای اصلی بودند) بخش های زیر هم قابل دسترسی هستند:
Toolbar Mode : نسخه جدید این نرم افزار قابل کار در حالت Toolbar برای در دسترس تر بودن را دارد.
Goto Try :همچنین شما میتوانید نرم افزار رو به قسمت System Try ویندوز منتقل کنید.
Lyric Viewer  : در نسخه جدید قابلیت جدید نمایش متن موسیقی (در صورت وجود) و همچنین کاور آرت وجود دارد.
قابلیت های کلیدی ورژنهای جدیدتر:
Unicode Suppor: اجرای فایل ها و محتوای آنها در زبان های گوناگون
* پشتیبانی وسیع از انواع فرمتهای رایج و غیر رایج صوتی و تصویری
* تبدیل فرمتهای صوتی و تصویری به یکدیگر

* قابلیت ویراش Tag
* قابلیت Crossfade
* نمایش Subtilte
* مدیریت قوی بر آهنگها به وسیله COWON Media Center
* قابلیت Audio Ripping
* گوش دادن به رادیوهای اینترنتی
* قابلیت عوض کردن پوسته نرم افزار (Skinnable)
* قابلیت Toolbar Mode
* اکولایزر قوی و چند کاناله
* آلارم و تایمر
* افکت گذاری بر روی موسیقی و صدا
* پشتیبانی از انواع فرمت های زیرنویس
* قابلیت تعریف کلید های مناسب جهت استفاده راحت تر از برنامه
* پشتیبانی از زبان های گوناگون
* تکرار قدرتمند بصورت A-B
* انعطاف پذیری بسیار زیاد
جا دارد در اینجا اشاره ای به مزیتهای Jet Audio نسبت به نرم افزار Media Player که پر استفاده ترین نرم افزار پخش فایلهای صوتی و تصویری می باشد  داشته باشیم:
Rip -1 کردن سی دی Audio در Windows Media Player فقط با فرمتهای WMA و در نسخه های جدیدتر Mp3 امکان پذیر است در صورتی که در Jet Audio با فرمتهای *.APE & *.FLAC & *.MP3 & *.MPC & *.OGG & *.SPX & *.WAV & WMA ( Windows Media Player 7 ) & *.WMA ( Windows Media Player 9 & Real Player امکان پذیر است.
Convert -2یا تبدیل فرمتهای صوتی و تصویری در Windows Media Player وجود ندارد در حالی که این قابلیت در Jet Audio وجود دارد و باعث بی نیاز شدن از نصب بسیاری از نرم افزارهای تبدیل کننده فرمتهای صوتی و تصویری می شود کلیک بر روی دکمه Convert بر روی منو نرم افزار و انتخاب Convert Video Or Convert Audio که Video تبدیل فرمتهای تصویری به یکدیگر و Audio تبدیل فرمتهای صوتی به یکدیگر
3 -ضبط صدا یا Record که در Windows Media Player وجود ندارد در Jet Audio وجود دارد و باعث      می شود با این قابلیت بیشتر صداهای خروجی کامپیوتر را ضبط کرد مانند ضبط کردن از میکروفن و Mono mix و Phone line و... در نتیجه باعث بی نیاز شدن از نصب بسیاری از نرم افزارهای ضبط صدا شد (کلیک بر روی دکمه Record و انتخاب منبع صدا و انتخاب مقصد و فرمت فایل صوتی) 
4- رایت سی دی یا Burn که در Windows Media Player وجود دارد اما برای رایت یک سی دی Audio از فایلهای MP3 مدت بسیاری طول می کشد زیرا Windows Media Player ابتدا آنها را تبدیل به فرمت فایلهای Audio می کند و سپس رایت می کند که مدت زیادی طول می کشد در حالی که در Jet Audio برای رایت سی دی Audio به راحتی هر فرمتی را در مدت اندک بر روی سی دی رایت می کند.
5-پاک کردن سی دی های Rerwrite یا CD-RW در Windows Media Player وجود ندارد در حالی که این قابلیت در Jet Audio وجود دارد (کلیک بر روی دکمه Burn و سپس کلیک بر روی دکمه Erase CD-RW در برنامه(.
6-دانلود کردن موزیک ، که در Windows Media Player وجود ندارد اما در حالی که این قابلیت در Jet Audio وجود دارد (کلیک بر روی دکمه Get Music و انتخاب 1000 Free MP3s From eMusic! و کلیک بر روی دکمه Get Music و انتخاب SoundBuzz Digital Music Downloads و دانلود جدیدترین موزیکها از این وب سایت ها(.
7 - کلیدهای میانبرهای انتخابی که این قابلیت در Windows Media Player وجود ندارد اما در Jet Audio وجود دارد (کلیک بر روی Preferences در گوشه سمت راست پنجره ی Jet Audio و در سمت چپ ، General را گسترش دهید و Hot Keys را گسترش دهید حالا دکمه های انتخابی تان را در کنارش تیک بزنید).
8 - چت کردن که این قابلیت در Windows Media Player وجود ندارد اما در Jet Audio وجود دارد. شما به مسیر نصب برنامه Jet Audio بروید و بر روی jetCast.exe دابل کلیک کنید و با این نرم افزار که در مجموعه نرم افزار Jet Audio وجود دارد وارد شوید و بر روی شمایل ماهواره در سمت گوشه چپ کلیک کنید و به راحتی با دوستان خود چت کنید.
9- میکس و ضبط کردن صدا که این قابلیت در Windows Media Player وجود ندارد اما در Jet Audio وجود دارد برای استفاده از این قابلیت به مسیر نصب برنامه Jet Audio بروید و بر روی JetRecorder.exe دابل کلیک کنید و وارد برنامه شوید و لذت ببرید.
10-داشتن تقویم که این قابلیت در Windows Media Player وجود ندارد اما در  Jet Audio وجود دارد. این قابلیت روی پنجره اصلی برنامه در سمت راست است.
11- قابلیت Goto tray یا مخفی شدن که این قابلیت در Windows Media Player وجود ندارد اما در Jet Audio وجود دارد. این قابلیت روی پنجره اصلی برنامه در سمت گوشه بالا ، راست و به شکل یک فلش است که باعث می شود این برنامه به صورت یک بالن در سمت راست Taskbar برود.
12- تبدیل شدن به Taskbar که این قابلیت در Windows Media Player تا حدودی وجود دارد اما در Jet Audio منحصر به فرد است. برای این کار ، روی پنجره اصلی برنامه در سمت گوشه بالا ، راست بر روی دکمه سمت راست " ؟ " کلیک کنید.
Skin -13 که این قابلیت در  Windows Media Player وجود دارد و در Jet Audio هم  وجود دارد برای تغییر  Skin یا پوسته برنامه بر روی پنجره اصلی برنامه در سمت گوشه بالا ، چپ بر روی دکمه Skin کلیک کنید و در پنجره باز شده Skin مورد نظر خود را انتخاب  کنید و یا برای دانلود Skin های جدید بر روی دکمه Get More skins from web!  در سمت راست کلیک کنید.
14 - کم تر اشغال کردن Ram رایانه  Jet Audio: از Windows media player  کم تر  Ram را در موقع  پخش اشغال می کند که این باعث بهتر شدن سرعت رایانه می شود.
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سینما در ماشین با ایرانتیک در تاریخ 1399/03/13 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.

این نظر توسط هر روز آخرین خبر استخدامی را برات اس ام اس میفرستیم در تاریخ 1393/10/09 و 4:10 دقیقه ارسال شده است

سلام وقت بخیر

اگه تمایل داری هر روز آخرین اخبار استخدامی شرکت ، سازمان های دولتی را دریافت کنی

می تونی به لینک زیر جهت فعال سازی بری

http://sms.mida-co.ir/newsletter/6/estekhtam

این نظر توسط دریافت پنل رایگان به همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 در تاریخ 1393/09/07 و 2:15 دقیقه ارسال شده است

باسلام خدمت شما مدیر عزیز

جهت ثبت نام پنل اس ام اس رایگان با همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 می توانید به آدرس

http://50005.mida-co.ir

مراجعه نمائید.

منتظر حضور گرمتون هستیم

mida-co.ir

این نظر توسط پیشنهاد یک کسب کار هوشمندانه در تاریخ 1393/08/26 و 1:25 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما

این پیام احتمالا آینده ی تجاری شما را متحول خواهد کرد

شما می توانید با حداقل سرمایه ی اولیه ،

صاحب جامع ترین مرکز فروشگاهی و خدماتی شهرتان شوید

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت WWW.IBP24.ORG مراجعه نمایید

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/07/02 و 1:36 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم
شما می توانید با عضویت در طرح همکاری فروش پنل و خطوط پیامکی از بازدید کننده وبلاک خود درآمد کسب کنید
ابتدا وارد آدرس زیر شوید و مراحل ثبت نام رو کامل نمائید
http://sms.mida-co.ir/hamkar
سپس وارد پنل کاربری شوید و از قسمت شبکه فروش و بازاریابی کد های مربوط به فروش پنل را در سایت خود قراردهید بعد از معرفی هر کاربر به شما 25 درصد سود فروش داده می شود
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه نمائید
mida-co.ir
info@mida-co.ir

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/04/20 و 3:57 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم

برای داشتن یک سامانه حرفه ای و رایگان همین حالا اقدام نمائید. سامانه sms5002.ir به شما یک پنل پیامک کاملا اختصاصی رایگان می دهد با این سامانه پنل ارتباطی جدیدی بین سایت و کاربران خود آغاز کنید. برای فعال سازی همین حالا اقدام نمائید.

جهت ثبت نام به آدرس زیر مراجعه نمائید

sms5002.ir/register.php

این نظر توسط رزرو هتل با 50 درصد تخفیف در تاریخ 1392/02/25 و 15:59 دقیقه ارسال شده است


رزرو هتل شیراز ، کیش ، قشم ، مشهد و تمام نقاط با 50 درصد تخفیف

لینک رزرو هتل بشه به egardesh.com

شماره تماس : 021-44151435 و 44155227-021



مشاهده اطلاعات بیشتر در www.egardesh.com

سامانه رزرواسیون مهر

راحت ، ارزان و با اطمینان خرید کنید


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 51
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 78
  • بازدید ماه : 319
  • بازدید سال : 5,232
  • بازدید کلی : 79,708